Retourneren

Alle informatie over het retourneren van woonaccessoires kan je hier vinden.

Retourneren zo werkt dat!

Kan ik een bestelling of een gedeelte van een bestelling retourneren?

Wil je een aankoop retourneren? Dat is geen probleem. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je artikelen retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuur je een deel van je bestelling retour, dan krijg je alleen het aankoopbedrag van het retour gestuurde delight terug.

De kosten voor het retour sturen van je artikel (en) naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal je bestelling met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@interieurliefhebster.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits de order al in goede orde retour ontvangen is. Let op: Het is niet toegestaan om het product te gebruiken of uit te proberen dan noodzakelijk is om de aard, de kenmerken en de werking van de bestelling vast te stellen. Is het product toch teveel gebruikt of onnodig beschadigd dan mag Interieurliefhebster daar kosten voor in rekening brengen. Mocht je aankoop bij levering beschadigd zijn, volg dan de procedure zoals beschreven bij de vraag: Wat moet ik doen bij schade aan een artikel?

Kan ik producten ruilen?

Als je een artikel wilt ruilen, voor bijvoorbeeld een andere kleur of een ander artikel, volg dan de procedure zoals beschreven onder: Kan ik een bestelling of een gedeelte van een bestelling retourneren? De bestelling van het nieuwe artikel geldt als een nieuwe bestelling. De verzendkosten voor deze nieuwe bestelling worden dan ook in rekening gebracht.

Wie betaalt de retourkosten?

Tenzij anders overeengekomen (bv. bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren voor je eigen rekening. Zorg dat je het pakket voldoende frankeert. Indien het pakket niet voldoende gefrankeerd is, verrekenen wij de te weinig betaalde portokosten met het terug te storten bedrag van de bestelling.

Je bestelling moet ongebruikt en onbeschadigd in de originele product verpakking worden teruggestuurd. Zorg dat je het pakket weer goed inpakt, zodat het niet kan beschadigen onderweg. Let op: Indien ik bij het ontvangen van het geretourneerde moet concluderen dat het geretourneerde niet compleet, gebruikt of beschadigd is of waarvan de complete product verpakking niet compleet is, dan kan ik hiervoor helaas geen geld teruggeven.

Wat moet ik doen bij schade aan een artikel?

Is je bestelling beschadigd aangekomen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur dan gelijk een e-mail met een beschrijving van je klacht, liefst met een foto van de beschadiging naar info@interieurliefhebster.nl.
Als je dit doet voor je het product terugstuurt, kunnen we samen de mogelijkheden doornemen om het geval naar tevredenheid op te lossen.

Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?

Mocht er iets mis zijn gegaan met je bestelling, je hebt bijvoorbeeld een verkeerde kleur van het product ontvangen, neem dan contact op. Liefst via een e-mail of whatsapp. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om te bespreken op welke wijze je bestelling in orde gemaakt kan worden.